Monday, November 8, 2010

sejarah hari ini ^^

 

hari ni macam biasa je , cuma kena bawa buku teks yg boleh dikira dalam 500 KILOGRAM (:
hahaha xD sampai sampai lepak dgn rakan seperjuangan je lah kan ;D iaitu ADWA ^^
lepas chit chat sana chit chat sini ckp pasal pisang . adoi , tak boleh blah btul . pastu 5 minit kemudian datang bam dan duduk bersama dgn kami berdua . ckp ckp lagi lepas tu datang lah ajoi kita sorang ni , aku kesian tgk ajoi , mata dia bertambah sakit :( kesian patner aku sorang ni . aigooooo ~ lepas tu kami berempat keluar pergi 7E , lapar oh --' hehehe x) tau tau je lah aku , makan kt rumah taknak . sekolah nak pulak -.- ishh ishhh . masa nk byar cloud9 aku tu , aku ternampak cicak . cicak tu tak perasan aku kot . aku rugi je sbb tak pergi jumpa dia , adoi , gajah minta maaf sbb tak pergi jumpa cicak . rindu cicak )': tapi apekan daya . hanya melihat dr jauh ;[ lepas beli keropok lekor , kami pun balik lahhh .


Dalam kelas pulak , aku dgn ajoi main video cam . haha xD takda kerja seyh .
kata bosan , tu yg buad benda tah pape . tapi agak best sbb syok sendiri dgn video cam tu ^^ weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ gilakan aku ? siottttt jaaa . dan in the same time , akudgn hareessa ckap pasalm marks exam . adoiiii , hareessa ! kau lagi pandai dr aku lah , btw aku dgn hareessa rancang nk pergi ugut pengetua nak A ! hahaha xD kami kan jahat ^^ aku lah kan (: dan untuk pengetahuan korg , markah aku teruk lah --' sialkan ? tu lah , aku ni main je kerja , belajar taknak ! apelah mira ni =.= sampai disini saja , otak sudah blank . tata (!)

No comments:

Post a Comment